• 20.10.17, 12:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab Vilde ja Akadeemia teede ühendustee rekonstrueerimine

Tallinna Kommunaalameti tellimusel alustab TREF Nord AS esmaspäeval, 23. oktoobril, Vilde tee 121e ja Akadeemia tee 50a vahelise ühendustee rekonstrueerimistööde esimese etapi ehitustöödega.
Algab Vilde ja Akadeemia teede ühendustee  rekonstrueerimine
  • Foto: Raul Mee
Esimeses etapis teostatakse aadressil Akadeemia tee 30a paiknevat staadioni ümbritseva tänava taastusremonttööd ning Akadeemia tee 50a ühendusteel tehnovõrkude rajamine.
Rekonstrueerimistööde eesmärgiks on kvartalisisese tee asfaltkatte uuendamine, jalakäijate ja jalgratturite liikumisvõimaluste parandamine, piirkonna parkimisvõimaluste parandamine ning sajuveekanalisatsiooni rajamine.
Kvartalisisestele põhitänavatele rajatakse 5,5 m laiune asfaltkattega sõidutee ning 3m laiune kergliiklustee. Aadressil Akadeemia tee 30a paiknevat staadioni ümbritsevale kõrvaltänavale rajatakse 4m laiune asfaltkattega sõidutee. Vilde tee ja Vilde tee 121b vahelises piirkonnas rajatakse kokku 59 parkimiskohta. Liikluse rahustamiseks rajatakse tänavatele tõstetud ristmikud ning künnised. Vaegnägijate liikumisvõimaluste parandamiseks paigaldatakse ülekäiguradadele reljeefsed kõnniteeplaadid ning rajatakse ülekäiguradade erivalgustus. Lisaks rajatakse tänavale LED tehnoloogial töötav tänavavalgustus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teise etapi ehitustöödega alustatakse 2018. aasta kevadel ning tööd lõpetatakse hiljemalt mai lõpuks.
Vilde tee 121e ja Akadeemia tee 50a vahelise ühendustee rekonstrueerimise projektdokumentatsiooni  koostas Infragate Eesti AS. Ehitustööde lepinguline maksumus on ca 720 000€.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele