• 21.08.17, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Porto Francol ehituse peatöövõtjat veel pole

Porto Fracco suurarenduse juures pole veel paigas rahastamisskeem, ehituse peatöövõtja ega ka keskuse lõplik insenertehniline lahendus, kirjutab Postimees.
Porto Francol ehituse peatöövõtjat veel pole
  • Foto: Porto Franco
Ühe panga jaoks kujutab Porto Franco liiga suurt tükki, mistõttu peetakse läbirääkimisi kahe Eestis tegutseva pangaga sündikaatlaenu saamiseks. Ehituse peatöövõtja nime saab avaldada alles pärast lepingu sõlmimist, kirjutab Postimees.
Arenduse maksumus jaguneb nii, et krundi maksumus on 40 miljonit, ehitus kokku 110 miljonit ning arendus ja intressikulud jäävad 5–10 miljoni euro vahele.
Asjaajamise muudab kohmakaks Porto Franco suurus, mis Eesti mõistes paistab erakordne. Selleks et hakata ühest otsast töödega peale ning seejärel liikuda nii rahastamise kui ka projekteerimisega edasi, jagati monoliitsena seisnud maatükk suve hakul kolmeks kinnistuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesmärk on sama pangasündikaadiga ja ehituse peatöövõtjaga minna kuni lõpuni välja, et kompleks tervikuna ühekorraga välja arendada. Esimesena valmib ärimaja Navigator kõrvale kerkiv hoone, mis lähtub kogu keskuse ideest, mille kohaselt kaks esimest korrust jääb kaubandusele ja järgmised korrused büroodele.
Loe Porto Franco arendusest pikemalt Postimehest.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele