Leonhard Weiss RTE jätkab aprilli algusest renoveerimistöid Eesti Raudtee hallataval Tapa – Tartu raudteelõigul. Käesolevaks aastaks on planeeritud raudtee peateede uuendamine 11,5 km pikkuselt. Samuti Jõgeva jaama ühe pöörme asendamine ning viiel ülesõidukohal uue betoonkatte paigaldus.
Leonhard Weiss RTE juhatuse esimehe Kalle Kase sõnul on lepinguliste tööde rahaline maht koos materjalidega ligi 25 miljonit eurot.
"Tänavu sügisel jätkub rongiliiklus Tapa ja Tartu vahel kiiremalt ja ohtumalt. Loomulikult vähenevad märkimisväärselt äsja remonditud raudteelõigu hoolduskulud. Arvestades tööde ja materjalide kvaliteeti võib järgmiste sarnases mahus renoveerimistööde vajaduse tekkimist prognoosida umbes 35 aasta pärast," ütles Kask.
Tänaseks on välja vahetatud ka kõik lepingulises mahus olnud 87 raudteefoori kaasaegsete töökindlate ja senisest oluliselt parema nähtavusega LED-fooride vastu. Kõik lepingulised tööd on planeeritud lõpetada septembri lõpuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tapa-Tartu raudtee renoveerimist alustati 2015. aastal. Käesoleva aasta lõpuks saab Tapa-Tartu peatee remonditud 57 km ulatuses. Tööde tellija on AS Eesti Raudtee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.