Vabaõhumuuseumi tee rekonstrueerimise riigihankel osutus hankele laekunud seitsmest pakkumusest edukaks Nordeconi pakkumus.
Edukaks tunnistatud pakkujaga on planeeritud sõlmida leping maikuus pärast 14 päevase vaidlustusaja möödumist.
Vabaõhumuuseumi tee rekonstrueerimistööde mahus rajatakse 6,5 m laiune 1+1 sõidurajaga sõidutee ja 4 m laiune kergliiklustee ning rajatakse 48 parkimiskohaga parkla. Liikluse rahustamiseks rajatakse sõiduteele künnised ning ülekäiguradadele eraldussaared. Ülekäiguradadele paigaldatakse vaegnägijate liikumise hõlbustamiseks reljeefsed kõnniteeplaadid ning rajatakse ülekäiguradade erivalgustus. Rajatakse sademeveekanalisatsioon ning korrastatakse töömaas olevad kaevud. Lisaks teostatakse tänaval asuvate puude hoolduslõikust ning likvideeritakse ohtlikud ja ebasobivas kasvukohas paiknevad puud. Likvideeritavad puud asendatakse uutega ning istutatakse ka üle tuhande uue põõsasistiku.
Tööd teostatakse paralleelselt Haabersti ristmiku rekonstrueerimistöödega arvestades mõlema objekti ajutiste liikluskorralduste muudatustega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.