Suures osas ekspordile orienteeritud ettevõtte jaoks annab uus rahvusvaheline kaubamärk võimaluse kogu laia tootespektrit paremini esile tuua ja tutvustada seda nii olemasolevatel kui ka uutel potentsiaalsetel välisturgudel.
"Meie uus identiteet ja kaubamärk bauroc sümboliseerib laia poorbetoonist ehitusmaterjalide tootevalikut, mis leiavad kasutust kõikjal ehituses -- „bau“ on „ehitus“ saksa keeles --, alates elamutest kuni põllumajandus- ja tööstushooneteni. Nime teine pool „roc“ tähistab endiselt seda, et me valmistame kõik oma ehitustooted kivimaterjalist – poorbetoonist," teatas ettevõte.
Kaubamärgi vahetus ei too kaasa muudatusi omandistruktuuris ega ettevõtte juhtkonnas.
Mullu augustis täitus 15 aastat esimeste Aeroc plokkide tootmisest 2001. aastal valminud tehases Lääne-Virumaal Kunda lähedal. Ettevõtte eellasteks on Tallinnas Männikul asunud Silikaatbetooni Instituut, omaaegse Nõukogude Liidu juhtiv teadusasutus poorbetooni valdkonnas ning Kivilõvi Inseneribüroo AS, mis 1995 aastal alustas Eestis Siporex poorbetoontoodete ja Jämerä Kivimajade maaletoomist Soomest.