Nordecon lõi uue tütarettevõtte Tariston AS, mis koondab aktsiaseltsid Järva Teed, Hiiu Teed ning Nordeconi teehoolde- ja tehnikadivisjoni ühe katuse alla.
- Jaano Vink Foto: Andres Haabu
„Muudatus kontserni struktuuris suurendab ka efektiivsust: samad ning sarnased valdkonnad on nüüdsest ühtse juhtimise all – kaovad mitmed dubleerivad tegevused, selgineb kontsernisisene tööjaotus ja vastutus, paraneb kvaliteedikontrollisüsteem,“ kommenteeris Nordecon ASi juhatuse esimees Jaano Vink pressiteate vahendusel.
„Lähiaastatel on Maanteeamet korraldamas mitmeid maakonnapõhiseid riigimaanteede hooldehankeid, millistel edukas osalemine on Nordeconi kontserni üks prioriteete. Taristoni näol koondub kogu teehoolde valdkond nii juhtimise, oskusteabe kui ka spetsialistide mõistes ühte löögirusikasse, mis suurendab oluliselt meie konkurentsivõimet tegevusvaldkonnas ning võimaldab pakkuda paremat teenust,“ lisas Vink.
„Ühendatud ettevõte jätkab tegevust kõigis senistes tegevusvaldkondades,“ sõnas Tariston ASi juhatuse esimees Kaspar Kaldjärv. „Kõik senised õigused, kohustused ja koostöölepingud, mis meie partneritel või klientidel on sõlmitud Järva Teede, Hiiu Teede või Nordecon AS-iga, kehtivad edasi. Tariston soovib kindlasti lähiaastatel oma turuosa oluliselt kasvatada ja see on olnud ka ühendettevõtte loomise üks peamisi põhjusi.“
Tariston on Tallinna börsil registreeritud ettevõtte Nordecon AS 100% tütarettevõte. Taristoni peamised tegevusvaldkonnad on teehooldus ja -ehitus, maaparandustööd, pindamine, mäendus, liikluskorraldusvahendite tootmine ja paigaldus ning rasketehnika rentimine.
10 tütarettevõttega Nordeconi kontserni 2015. aasta konsolideeritud müügitulu oli 145,5 miljonit eurot. Kontsern annab praegu tööd ligi 700 inimesele.
Seotud lood
Tallinna Tehnikaülikool, Kliimaministeerium, EKVÜ ja EEL korraldavad järjekorras 11. Teadmistepõhise ehituse konverentsi. Konverentsi peaesinejad, Eero Lunden ja Miimu Airaksinen Soomest, lahkavad ehitussektori vastutuse teemat kliimamuutustega toime tulekul arhitekti ja kinnisvaraarendaja vaatest.
Enimloetud
2
Lepingu maksumus on korralik!
3
Eesmärk on saada Euroopa juhtivaks jätkusuutliku ja multimodaalse taristu rajajaks ning hooldajaks
Viimased uudised
Juht: ajatatud maksuvõlg on ka üks võimalik viis parandada ettevõtte likviidsust, isegi kui see on kallis viis
Ekspert: Eesti teedel on Rootsi tasemele langemiseks veel palju ruumi
Hetkel kuum
Ehitus5ECO juhatuse liige Priit Õunpuu: vastavalt lepingule suhtleb ajakirjandusega RKAS
Lepingu maksumus on korralik!
Tagasi Ehitusuudised esilehele