• 10.08.16, 10:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti valitsus kinnitas Rail Balticu trassi põhiosa

Läti valitsus kinnitas teisipäeval transpordiministeeriumi esitatud Rail Balticu marsuudi, välja jäi üksnes Salacgriva rannikuäärne lõik, mille osas Läti soovib konsulteerida Euroopa Komisjoniga.
Läti valitsus kinnitas Rail Balticu trassi põhiosa
  • Foto: Rail Baltic
Läti valitsus tegi keskkonnakaitse ja regionaalarengu ministeeriumile ja transpordiministeeriumile ning Salacgriva omavalitsusele ülesandeks konsulteerida Euroopa Komisjoni keskkonna peadirektoraadiga, kuidas ehitada Rail Balticu C5 lõik Vitrupe orus, mis on Natura 2000 kaitseala, kirjutas Postimees.
Transpordiminister Uldis Augulis hoiatas, et Rail Balticu otsus ei tohi edasi lükkuda, sest muidu kaotaks Läti projekti uuringuteks mõeldud raha.
Rail Baltic läheb Lätis läbi Salacgriva, Limbaži, Seja, Incukalnsi, Ropazi, Garkalne, Stopini, Salaspilsi, Kekava, Baldone, Iecava, Olaine, Marupe, ja Bauska piirkonna ning Riia.

Artikkel jätkub pärast reklaami

RB Rail AS tegevjuht Baiba Rubesa ütles juunikuus  MTÜ Rail Baltic Business Network ettekandekoosolekul, et Rail Balticu näol tegemist Euroopa jaoks prioriteetse projektiga, tagamaks olulised puuduolevad lõigud Euroopa raudteetranspordisüsteemis.
„Tegemist on Balti riikide selle sajandi suurima infrastruktuuri koostööprojektiga, mis lubab meil transportida 5 miljonit reisijat ning 16 miljonit tonni kaupu aastas. Tehniline projekt ja uuringud saavad valmis 2020 aastal ning uue raudteeliini ehitus lõpeb Balti riikides 2025 aastal,“ sõnas Baiba Rubesa.
„Rail Baltic ühendab 730 kilomeetrisel lõigul omavahel Kaunase, Riia, Pärnu ja Tallinna ning loob ühendused peamiste transpordisõlmedega. See tagab riikliku majanduse mitmekülgse ja jätkusuutliku arengu ning parandab reisijate liikuvust põhja-lõuna suunal,“ lisas Rubesa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:13
Jet Grouting – kõige paindlikum pinnase parendamise tehnoloogia maailmas
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele