• 09.08.16, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Loomaaed on kogunud juba üle 1000 liitri värvijääke

Tallinna Loomaaia, Bauhofi ja Vivacolori koostöökapmaanias on eraisikud annetanud loomaaiale juba üle 1000 liitri kasutuskõlblikke värvijääke. Kogutud värvijääkide abil värskendatakse Tallinna Loomaaia sise- ja välispindu. Mais alanud värvide kogumine kestab kuni augusti lõpuni.
Tallinna Loomaaed on kogunud juba üle 1000 liitri värvijääke
  • Foto: Indrek Susi
Annetatud värvijääkidega värvitakse loomaaia puure, hooneid ning siseruume. “Loomaaia territoorium on väga suur ja meil on jätkuvalt palju uusi ja vanu pindu, mis vajaksid värvimist,” sõnas Tallinna Loomaaia peaaednik Hannes Maripuu. 
Värvijääkide kasutuskõlblikkust kontrollib projekti algataja Vivacolor. „„Paljudel inimestel on kodudes ülearuseid värvijääke, mis aja möödudes lihtsalt kasutuskõlbmatuks muutuvad. Ootame kasutuskõlblikke värve sõltumata, mis tüüpi või mis firma värviga on tegemist,“ sõnas Vivacolori esindaja Meelis Tarto.
Tänaseks on värvijääke Bauhofi kauplustesse toodud juba üle 1000 liitri. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Enamuse annetatud värvidest moodustavad sisevärvid, kuid väga on oodatud ka välisvärvide ülejäägid,” lisas Tarto. “Kuna värvide kogumine kestab veel vaid augusti lõpuni, kutsume kõiki, kel annetamine mõttes, värvide toomisega kiirustama.”
Täpsem juhend värvide kasutuskõlblikkuse hindamiseks, asub veebiaadressil http://www.vivacolor.ee/loomaaed/ 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele