• 03.08.16, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu idaringtee ehitust jätkavad TREF ja Baumost

Tartu idapoolse ringtee 3. ehitusala projekteerimise ja ehitamise riigihanke võitsid AS TREF ja AS Baumost, kes esitasid ühispakkumuse kogumaksumusega 7 433 844 eurot.
Ihaste sild Tartu Idaringteel.
  • Ihaste sild Tartu Idaringteel. Foto: Jassu Hertsmann
„Ümbersõidu 3. etapp ühendab kaks riigimaanteed - Tallinn-Tartu-Luhamaa ja Räpina maantee, mis aitab vähendada transiitliiklust teistel linnatänavatel. Kesklinna liikluskoormus väheneb ja linnakeskkond saab puhtamaks,“ ütles abilinnapea Valvo Semilarski pressiteate vahendusel.
Idaringtee kolmas ehitusala on 1,5 km pikkune teelõik, mis ühendab Lammi tänava liiklusringi Räpina maanteega. Kolmas ehitusala tuleb sarnane eelnevate ringtee lõikudega – kaherealine sõidutee ja eraldiasetsev kergliiklustee. Luunja valda suunduvale Soojuse teele rajatakse omaette liiklussõlm, kus ehitatav ringtee läheb viaduktiga üle Soojuse tee. Lisaks rajatakse kaks jalakäijate viadukti.
Ehitus algab augustis ja kestab poolteist aastat. Ehitusel teeb järelevalvet AS Taalri Varahaldus.
Töid rahastatakse 85% ulatuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi vahenditest projektist "Uute maanteelõikude arendamine".
Kogu Tartu idapoolne ringtee on kavandatud umbes 11,8 kilomeetri pikkuse magistraaltänavana, mis tulevikus hakkab ühendama omavahel Tallinn-Tartu-Luhamaa ja Jõhvi-Tartu-Valga maanteed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.10.24, 13:56
Ehitusmaterjalide müüja Karl Bilder: põrandaluukide müük on aastaga oluliselt kasvanud
Põrandaluugid ja nende kasutamine ehitusobjektidel tekitab teinekord küsimusi – kus, milleks ja milliste hoonete või rajatiste puhul on neid mõistlik kasutada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele