Rekonstrueeritud teelõik avatakse liiklusele 2016. aasta juulis. Katselõik rajati uurimaks võimalusi teede vastupidavuse parandamiseks.
Betoonist katselõigu ehitustöödega alustati Paldiski maantee rekonstrueerimistööde käigus 9. mail . Katselõiguna valati 230-meetrisele lõigule 25 cm paksune betoonkate ja 310-meetrisele lõigule 20 cm paksune betoonkate, mis kaeti 5 cm paksuse kulumiskihiga.
Tee-ehitusobjekti peatöövõtja oli Lemminkäinen Eesti AS. Teelõigu eksperimentaalset betoonosa ehitas saksa allhankija Beton Technik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.