• 03.06.16, 09:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kodumaja kolm vaala Norra turul

“Eksportijal läheb vaja kassi kannatlikkust,” rõhutas Äripäeva teemaveebi Tööstusuudised.ee hommikuseminaril Kodumaja grupi turundus- ja müügidirektor Andrus Leppik, nimetades oluliste omadustena veel head tootearendust ja usaldusväärsust. Leppik jagab kogemusi ja tähelepanekuid, kuidas mullu Eesti edukaimaks eksportijaks kuulutatud ettevõte võitles kätte koha Norra päikese all ja mis 18-aastase teekonna vältel Norra turul tegutsedes on silma-kõrva jäänud.
Kodumaja kolm vaala Norra turul
  • Foto: Kodumaja Grupp
Viimasel kümnendil on Eesti puitmajatootjad teinud Skandinaavia turgudel, eriti Norras turul tõelise võidukäigu: sinna eksporditakse 40 % kogu sektori toodangust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele