Autor: Eva Kiisler • 3. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kodumaja kolm vaala Norra turul

Foto: Kodumaja Grupp
“Eksportijal läheb vaja kassi kannatlikkust,” rõhutas Äripäeva teemaveebi Tööstusuudised.ee hommikuseminaril Kodumaja grupi turundus- ja müügidirektor Andrus Leppik, nimetades oluliste omadustena veel head tootearendust ja usaldusväärsust. Leppik jagab kogemusi ja tähelepanekuid, kuidas mullu Eesti edukaimaks eksportijaks kuulutatud ettevõte võitles kätte koha Norra päikese all ja mis 18-aastase teekonna vältel Norra turul tegutsedes on silma-kõrva jäänud.

Viimasel kümnendil on Eesti puitmajatootjad teinud Skandinaavia turgudel, eriti Norras turul tõelise võidukäigu: sinna eksporditakse 40 % kogu sektori toodangust.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785