Helsingi-Vantaa lennujaamas läheb lahti hiiglaslik ümberehitus, mille eesmärk on saada juurde 20 miljonit reisijat aastas.
Remondi hinnaks on kavandatud 900 miljonit eurot, kirjutab Helsingin Sanomat. Tegemist on Soome ühe suurema ehitushankega.
Täna pannakse nurgakivi Schengenist väljapoole viivate lendude terminali laiendusele.
Tavalise reisija jaoks tähendab muutus seda, et investeeringu järgmises faasis, umbes 2020. aasta paika, saabuksid rongid, bussid ja taksod ühte sõlmpunkti. Samuti võib kahe terminali asemel alles jääda üks suur.
Ehituseks on plaanis laenu võtta, mis makstaks tagasi lennujaama suurema käibe pealt kogunevast tulust.
Seotud lood
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?