Jalgratturite kiirtee Ülemistelt kesklinna, Männiku autoterminal, uued trammiliinid risti läbi Tallinna ja jalakäijate kiir Ülemiste keskusest Majaka tänavale on osa lahendustest, mille Eesti ja Soome arhitektid Tallinna-Helsingi tunneli planeerimise töötoas välja pakkusid.

- Arhitektide Lauri Laisaare ja Armin Valteri ning Soome arhitektide Hilla Raudanko ja Laura Suomini nägemus tunnelist Viimsis.
- Foto: Lauri Laisaar, Armin Valter, Hilla Raudanko ja Laura Suomin
Tallinnas Kultuurikatlas esitleti Soome ja Eesti arhitektide kolmepäevases töötoas välja käidud nägemusi Tallinna linna ümberkujundamisest ja vajalike infrastruktuuride rajamisest, mis kaasnevad Tallinna-Helsingi tunneli ehitamisega. Iga arhitektide töögrupp vastutas mingi kindla Tallinna piirkonna eest.
Trammiliinid diagonaalis läbi linna, roheline vöönd ümber tunnelisuudme, jalgratturite kiirtee, unustage Viimsi, need olid arhtektide ideed.
Loe neist pikemalt ja vaata galeriid
Äripäeva uudisteportaalist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.