Lemminkäinen konkureeris hankel Nordeconiga, kelle pakkumus oli võitja omast mõnevõrra kallim. Mõlemad ettevõtted aga esitasid teelõigu betoonosas rajamiseks allhankijaid Saksamaalt.
Pakkumuste hindamisel kasutati sarnaselt Riigi Kinnisvara poolt rakendatud väärtuspõhist hindamist, kus 80%-ne osakaal oli hinnal ja 20%-ne osakaal sisul ehk tööprogrammil.
Tallinna Linnavalitsuse vanemnõunik Priit Willbachi sõnul ei ole tegemist tavapärase teeehitus-hankega vaid katselõigu ehitamisega, kus ühest küljest katsetatakse betoontee tehnoloogilisi võimalusi, teiselt poolt aga BIM-tehnoloogiat tee-ehituses, st. tööde korraldamise ja dokumenteerimise kaasaegset ehituse informatsiooni mudelit.
Paldiski maantee rekonstrueerimise hange, mis sisaldab kõiki teedeehituslikke töid (sademevee ärajuhtimise süsteemid, tänavavalgustus, sidekanalisatsioon, elektrikaabelliinid, liikluskorrldusvahendid ning haljastuse rajamine), koosneb kolmest osast:
1. 400-meetrisest asfaltbetoonlõigust,
2. 540-meetrisest betoonkatendiga lõigust (koos Järveotsa tee ristmikuga)3. Maantee linnapoolsele küljele rajatavast valgustatud kergliiklusteest.
Betoontee lõigule ehitatakse 230-meetrisel lõigul 25 cm paksune betoonkate ja teisel 310-meetrisele lõigule 20 cm paksune betoonkate, mis kaetakse 5 cm SMA kulumiskihiga.Põhiliselt on betoonplaadi laiuseks 8 meetrit.
Mahumuutused kompenseeritakse kahanemisvuukidega 4,5 meetri tagant. Koormuste ülekandmiseks kasutatakse põikvuugis plastikuga kaetud siledaid terasvardaid ja pikivuugis profiilterasest ankruid. Vuugid täidetakse kummiprofiilidega ja silikoonmastiksiga. Puhta betoonpinnaga sõidutee pind teemantlihvitakse.