Nimetatud konstruktsiooni tuleb lugeda omaaegse raudbetooni teooria ja praktika kõige silmapaistvamaks saavutuseks maailma mastaabis.
Ehitusuudised.ee pakub võimalust tutvustada ehitussektori ettevõtjatel juba valminud, ehitusjärgus või planeeritavaid objekte. Kui soovid, et ka Teie projekt oleks võta ühendust
[email protected] Angaar koosneb kolmest 36,4 x 36,4 m pinnaga ridastikku asetsevast sfäärilisest koorikust ja seitsmest lühikesest 6,8 x 36,4 m silindrilisest koorikust, kaheksast kahešarniirsest ääreliikmest - fermist, raudbetoonpostidest ja raamidest (põiklõikega 60 x 60 cm; 60 x 110 ja 60 x 130 cm).
Projekti nimi: Tallinna Lennusadama angaaride rekonstrueerimine Meremuuseumi ekspositsioonihooneks: Eesti Meremuuseum: Valmis
Klient/Tellija
Artikkel jätkub pärast reklaami
Staatus
Ehitusmaksumus: 7,2 miljonit eurot: Tallinn
Asukoht
Kategooria: Ühiskondlik hoone:
Nordecon AS: KOKO arhitektid OÜ: TSM Projektijuhtimise OÜ; Ehituskorralduse OÜ;: Hoone suletud netopind 7 529,7 m²; maht 98 450 m³.
Peatöövõtja
Projekteerija
Ehitusjärelevalve
Projekti maht
Hetkel kuum
Vaata, kes kõik seal olid ja mida nad tegid ning mis sinna tuleb!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tunnustused
2013 Europa Nostra Grand Prix - Europa Nostra ja Euroopa Liidu kultuuripärandi grand prix'i peapreemia.
2013 DOMUS International Award for Restoration and Conservation hõbemedal, eraldi tunnustuse pälvis konkursil Nordecon AS märkimisväärse restaureerimis- ja ehitustöö eest.
2012 Aasta Betoonehitis - Tallinna Lennusadama vesilennukite angaaride betoonkonstruktsioonide rekonstrueerimine.
Ehitaja auhind Eesti Betooniühingult.
Seotud lood
Elektrimaterjalide hulgimüüja
W.EG. Eesti ja kaablitootja
Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.