Nimetatud konstruktsiooni tuleb lugeda omaaegse raudbetooni teooria ja praktika kõige silmapaistvamaks saavutuseks maailma mastaabis.
Ehitusuudised.ee pakub võimalust tutvustada ehitussektori ettevõtjatel juba valminud, ehitusjärgus või planeeritavaid objekte. Kui soovid, et ka Teie projekt oleks võta ühendust
[email protected] Angaar koosneb kolmest 36,4 x 36,4 m pinnaga ridastikku asetsevast sfäärilisest koorikust ja seitsmest lühikesest 6,8 x 36,4 m silindrilisest koorikust, kaheksast kahešarniirsest ääreliikmest - fermist, raudbetoonpostidest ja raamidest (põiklõikega 60 x 60 cm; 60 x 110 ja 60 x 130 cm).
Projekti nimi: Tallinna Lennusadama angaaride rekonstrueerimine Meremuuseumi ekspositsioonihooneks: Eesti Meremuuseum: Valmis
Klient/Tellija
Staatus
Ehitusmaksumus: 7,2 miljonit eurot: Tallinn
Asukoht
Kategooria: Ühiskondlik hoone:
Nordecon AS: KOKO arhitektid OÜ: TSM Projektijuhtimise OÜ; Ehituskorralduse OÜ;: Hoone suletud netopind 7 529,7 m²; maht 98 450 m³.
Peatöövõtja
Projekteerija
Ehitusjärelevalve
Projekti maht
Tunnustused
2013 Europa Nostra Grand Prix - Europa Nostra ja Euroopa Liidu kultuuripärandi grand prix'i peapreemia.
2013 DOMUS International Award for Restoration and Conservation hõbemedal, eraldi tunnustuse pälvis konkursil Nordecon AS märkimisväärse restaureerimis- ja ehitustöö eest.
2012 Aasta Betoonehitis - Tallinna Lennusadama vesilennukite angaaride betoonkonstruktsioonide rekonstrueerimine.
Ehitaja auhind Eesti Betooniühingult.
Seotud lood
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.