Nimetatud konstruktsiooni tuleb lugeda omaaegse raudbetooni teooria ja praktika kõige silmapaistvamaks saavutuseks maailma mastaabis.
Ehitusuudised.ee pakub võimalust tutvustada ehitussektori ettevõtjatel juba valminud, ehitusjärgus või planeeritavaid objekte. Kui soovid, et ka Teie projekt oleks võta ühendust
[email protected] Angaar koosneb kolmest 36,4 x 36,4 m pinnaga ridastikku asetsevast sfäärilisest koorikust ja seitsmest lühikesest 6,8 x 36,4 m silindrilisest koorikust, kaheksast kahešarniirsest ääreliikmest - fermist, raudbetoonpostidest ja raamidest (põiklõikega 60 x 60 cm; 60 x 110 ja 60 x 130 cm).
Projekti nimi: Tallinna Lennusadama angaaride rekonstrueerimine Meremuuseumi ekspositsioonihooneks: Eesti Meremuuseum: Valmis
Klient/Tellija
Artikkel jätkub pärast reklaami
Staatus
Ehitusmaksumus: 7,2 miljonit eurot: Tallinn
Asukoht
Kategooria: Ühiskondlik hoone:
Nordecon AS: KOKO arhitektid OÜ: TSM Projektijuhtimise OÜ; Ehituskorralduse OÜ;: Hoone suletud netopind 7 529,7 m²; maht 98 450 m³.
Peatöövõtja
Projekteerija
Ehitusjärelevalve
Projekti maht
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tunnustused
2013 Europa Nostra Grand Prix - Europa Nostra ja Euroopa Liidu kultuuripärandi grand prix'i peapreemia.
2013 DOMUS International Award for Restoration and Conservation hõbemedal, eraldi tunnustuse pälvis konkursil Nordecon AS märkimisväärse restaureerimis- ja ehitustöö eest.
2012 Aasta Betoonehitis - Tallinna Lennusadama vesilennukite angaaride betoonkonstruktsioonide rekonstrueerimine.
Ehitaja auhind Eesti Betooniühingult.
Seotud lood
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.