Nordecon ja Merko Ehitus on tänavu sõlminud 73 miljoni euro eest lepinguid. Ajal kui Nordecon sihib üksnes koduturgu, tuleb kolmveerand Merko projektidest Lätist ja Leedust.
Merko viimane kvartaliaruanne kinnitab, et kuigi Eesti osakaal ehitustegevuses on aastaga enam kui 10% kukkunud, on tublisti müügitulu kasvatatud Leedus ja eriti Lätis, kus Merko müügitulude osakaal on suurenenud 17,4%lt 28,6%le. Kusjuures kasvu nähakse tänavu jätkuva trendina.
Varitseb Põhjala turge
Merko Ehituse juht Andres Trink ütles, et Läti-Leedu kasv on kindel osa firma strateegiast, sest ehkki kinnisvara turul võib märgata väikest elavnemist on koduturg kokku tõmbumas ja kasvuväljavaated kehvad. "Kuigi oleme tegelikult tahtnud pikki aastaid väljastpoolt Eestit müügitulude osakaalu kasvatada, pole see meil lihtsalt varem sellises mahus õnnestunud," kiitis Trink viimast kvartalit, ent möönis, et konkurents on karm lõunanaabritegi juures.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikamelt 19. mai Äripäevast.
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.