Autor: Juhan Lang • 19. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Merko sihib välisturgu, Nordecon jääb koju

Nordecon ja Merko Ehitus on tänavu sõlminud 73 miljoni euro eest lepinguid. Ajal kui Nordecon sihib üksnes koduturgu, tuleb kolmveerand Merko projektidest Lätist ja Leedust.

Merko viimane kvartaliaruanne kinnitab, et kuigi Eesti osakaal ehitustegevuses on aastaga enam kui 10% kukkunud, on tublisti müügitulu kasvatatud Leedus ja eriti Lätis, kus Merko müügitulude osakaal on suurenenud 17,4%lt 28,6%le. Kusjuures kasvu nähakse tänavu jätkuva trendina.

Varitseb Põhjala turge

Merko Ehituse juht Andres Trink ütles, et Läti-Leedu kasv on kindel osa firma strateegiast, sest ehkki kinnisvara turul võib märgata väikest elavnemist on koduturg kokku tõmbumas ja kasvuväljavaated kehvad. "Kuigi oleme tegelikult tahtnud pikki aastaid väljastpoolt Eestit müügitulude osakaalu kasvatada, pole see meil lihtsalt varem sellises  mahus õnnestunud," kiitis Trink viimast kvartalit, ent möönis, et konkurents on karm lõunanaabritegi juures.

Loe pikamelt 19. mai Äripäevast.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688