• 19.05.14, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merko sihib välisturgu, Nordecon jääb koju

Nordecon ja Merko Ehitus on tänavu sõlminud 73 miljoni euro eest lepinguid. Ajal kui Nordecon sihib üksnes koduturgu, tuleb kolmveerand Merko projektidest Lätist ja Leedust.
Merko viimane kvartaliaruanne kinnitab, et kuigi Eesti osakaal ehitustegevuses on aastaga enam kui 10% kukkunud, on tublisti müügitulu kasvatatud Leedus ja eriti Lätis, kus Merko müügitulude osakaal on suurenenud 17,4%lt 28,6%le. Kusjuures kasvu nähakse tänavu jätkuva trendina.
Varitseb Põhjala turge
Merko Ehituse juht Andres Trink ütles, et Läti-Leedu kasv on kindel osa firma strateegiast, sest ehkki kinnisvara turul võib märgata väikest elavnemist on koduturg kokku tõmbumas ja kasvuväljavaated kehvad. "Kuigi oleme tegelikult tahtnud pikki aastaid väljastpoolt Eestit müügitulude osakaalu kasvatada, pole see meil lihtsalt varem sellises  mahus õnnestunud," kiitis Trink viimast kvartalit, ent möönis, et konkurents on karm lõunanaabritegi juures.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikamelt 19. mai Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:46
Kuidas muudab uus isolatsiooniplaat fassaadi paigaldamise kiiremaks ja säästlikumaks?"
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele