Käesoleval aastal tuleb enim tee-ehitust Tallinna ja Tartu ümbruses. Maanteeameti peadirektori asetäitja ehituse ja arengu alal Kaupo Sirk ütles, et amet üritab lühendada ehitusaegu, et häirida vähem liiklust.
Ehitus Tallinnas ja selle ümbruses:
- Pirita jõe sillad
- Kurna liiklussõlm- Kurna-Luige ühendustee- Topi liiklussõlme ühendus Alliku-Laagri-Hüüru maanteega- Topi liiklussõlm
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ehitus mujal Eestis:
- Kodasoo-Kiiu
- Pillapalu-Aegviidu- Venevere-Pärniku- Tammispää-Vilusi- Kose-Nõmbra- Türi asulavaheline lõik- Risti-Palivere- Riisipere-Risti- Kiia-Paldiski- Nurme-Papsaare- Tammiste-Pärnu- Tartu läänepoolse ümbersõidu I ehitusala- Tartu läänepoolse ümbersõidu V ehitusala- ESTLAT piiriülese koostöö projekt
Sirk lisas, et käesoleval aastal keskendutakse palju ka liiklusohtlike kohtade kõrvaldamisele. Üle Eesti ehitatakse ümber 65 ohtlikku lõiku, mis on Sirgi ütlust mööda paarikümne koha jagu rohkem, kui möödunud aastal. "Parandame pisemaid teelõike väiksemates kohtades, sellest ka rekordiline liiklusohtlike kohtade arv," selgitas ta.
Seotud lood
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.