Swedbanki korporatiivpanganduse juht Tauno Vanaselja hinnangul seostatakse sõna “buum” seostatakse tavaliselt olukorraga, mida iseloomustab kauba kiire hinnatõus või mure pakkumise vähesuse pärast.
"Tegemist on n-ö hetkeliselt defitsiidse kaubaga, mille nõudluse kasvule ei ole tootjad jõudnud reageerida. Avatud turu, informatsiooni vaba liikumise ja suure konkurentsi kontekstis on tegemist ajutise ja ebahariliku olukorraga. Eesti turul oli kriisiperioodil pakkumise ja nõudluse tasakaal eri põhjustel paigast ära. Uut kaupa toodeti liiga vähe. See tõstis kinnisvara hinda," selgitas Vanaselja.
"Nüüdseks on olukord muutunud ning lähema 12–18 kuu jooksul turule tulemas nõudlust pakkumisega tasakaalustav täiendav uus “kaup”. Eesti vanasõna ütleb, et tark ei torma. Mitu korda sama reha peale astuda ei ole tark. Tark ostja teeb õigel ajal oma vajadustele ja võimalustele vastava kaalutletud otsuse," rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.