• 13.11.13, 12:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aeroc: passiivmajale pole mõtet alternatiivi otsida

Jamärä kaubamärgi all passiivmaju tootva Aeroc Internationali müügidirektori Margus Oja sõnul pole passiivmajale mõtet alternatiivi otsida, sest passiivmaja eesmärk on väga madalate küttekuludega hoone, mis on arhitektuurselt hästi tehtud.
"Inimesed uurivad, kuidas hoida küttekulusid kokku. Kas nad tunnevad huvi passiivmajade vastu, see on teine teema," märkis Oja. "Inimestel on segadus, nad ei tea, mis on mis," lisas ta. Loe edasi Äripäeva uudisteportaalist. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele