17. septembril sõlmis Transiidikeskuse AS ehitusettevõtetega lepingu oma terminalala raudteelahenduse laienda,iseks, mille tulemusena kahekordistub konteinerterminali rongide ümberlaadimisvõimsus. Investeeringu maksusmus ulatub 2 miljoni euroni.
"Sõlmisime ehituslepingu konteinerterminali teenindava raudteelahenduse laiendamiseks. Ehitusettevõteteks valisime usaldusväärsed partnerid - OÜ Go Track ja AS Lemminkäinen Eesti, kes peavad meile aasta lõpuks valmis ehitama 3,1 km raudteid, millele lisandub 0,5 km pööranguid," kommenteeris Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee.
Selle investeeringu maht on 2 miljonit eurot, millest ettevõte ootab kasu rongide laadimise kiirendamise läbi. "Investeeringu tulemusena saame võimaluse laadida oma konteinerterminali raudteelaadimispunktides kaht blokk-konteinerrongi üheaegselt ning 12 rongi ööpäevas.Meie käesoleva aasta kinnitatud investeeringute plaan on 25 miljonit eurot, millest lõviosa läheb konteinerterminali laiendusse Muuga sadamas," ütles Laidvee. Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.