• 08.08.13, 16:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EfTEN müüb väiksed objektid ja keskendub vaid suurtele

Eesti suurettevõtjate loodud AS EfTEN Kinnisvarafond alustab väljumist väiksemaist investeeringuist ning jätkab investeerimist suuremaisse objektidesse.
Kinnisvarafondi eesmärgiks on keskenduda tehinguile, mille varaline maht ületab kümne miljoni euro piiri. Lisaks alustab fond selektiivset investeeringuist väljumist, müües väiksemaid investeeringuid, mille väärtus jääb alla viie miljoni euro, seisab ettevõtte poolaasta aruandes.
22st fondi portfelli kuuluvast kinnisvaraobjektist jääb kümne turuväärtus alla viie miljoni euro piiri. Kümnest miljonist suurema turuväärtusega objekte on EfTENil kolm: Mustika keskus Tallinnas, Narva Prisma ja büroohoone Pärnu mnt 102 Tallinnas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks on üks peaeesmärk Läti investeeringute osakaalu suurendamine. Tänavu esimesel poolaastal tegi EfTEN Kinnisvarafond esimesed investeeringud Lätti, soetades kinnistu Jelgavas, kuhu ehitatakse uus Rimi kaubanduskeskus ning kinnistu Riias, kus pindu üürib riiklik muusikakool. Fondi ülejäänud 20 investeeringut asuvad Eestis.
Teisel poolaastal keskendub kinnisvarafond avatud arenduspositsiooniga projektidele. Selleks renoveeritakse Mustika kaubanduskeskus, et avada see külastajaile hiljemalt 1. detsembril. Lisaks alustatakse augustis töid Jelgava Rimi keskuse ehitusega ning neljandas kvartalis ka Tallinna kesklinnas hotelli Palace renoveerimist.
Kokku oli fondi esimese poolaasta investeeringute maht 24,1 miljonit eurot, mis sisaldab nii kinnisvarainvesteeringuid omavate tütarettevõtete omandamisi kui ka otseinvesteeringuid kinnistute soetustesse.
Loe pikemalt Äripäeva uuisteportaalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele