• 26.08.13, 17:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltic peab olema tasuv

Rail Balticu värske Eesti-poolne projektijuht Indrek Sirp ütles täna Eestist läbi Baltikumi Varssavisse kavandatava raudteetrassi võimalike koridoride tutvustamisel, et hinnanguliselt 3,6 miljardit eurot maksev hiigelprojekt peab olema majanduslikult tasuv.
„Üks olulisi eeldusi selle tegemisel ongi see, et see peab olema majanduslikult tasuv. See peab olema konkurentsivõimeline ja ise tulu tootev ettevõtmine pikas perspektiivis,“ sõnas Sirp. „Kuidas ta täpselt saab olema – suured Euroopa transpordiprojektid näitavad seda, et see tasuvus võib tulla mõnevõrra pikema aja pärast kui loodetud, aga oluline on see, et ta peab olema ise tasuv,“ selgitas ta.
Ehitustegevusega planeeritakse alustada 2017 või 2018 ja tööde valmimise tähtajaks on praegu pakutud aastat 2022.
Loe pikemalt edasi Äripäeva uudisteportaalist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 18:50
Hääbuvas külakeses tegutsev pereettevõte kihutab raskuste kiuste edurindel
Soomes asuvas Sievi jalatsitehases toodetakse iga päev umbes 5500 paari jalanõusid. Äritegevus toimib hästi, kuid ülemaailmse konkurentsiga silmitsi seistes peab pidevalt olema valmis uuendusteks. Mis on see, mis aitab kindlustada tootmise tuleviku?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele