• 26.08.13, 17:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rail Baltic peab olema tasuv

Rail Balticu värske Eesti-poolne projektijuht Indrek Sirp ütles täna Eestist läbi Baltikumi Varssavisse kavandatava raudteetrassi võimalike koridoride tutvustamisel, et hinnanguliselt 3,6 miljardit eurot maksev hiigelprojekt peab olema majanduslikult tasuv.
„Üks olulisi eeldusi selle tegemisel ongi see, et see peab olema majanduslikult tasuv. See peab olema konkurentsivõimeline ja ise tulu tootev ettevõtmine pikas perspektiivis,“ sõnas Sirp. „Kuidas ta täpselt saab olema – suured Euroopa transpordiprojektid näitavad seda, et see tasuvus võib tulla mõnevõrra pikema aja pärast kui loodetud, aga oluline on see, et ta peab olema ise tasuv,“ selgitas ta.
Ehitustegevusega planeeritakse alustada 2017 või 2018 ja tööde valmimise tähtajaks on praegu pakutud aastat 2022.
Loe pikemalt edasi Äripäeva uudisteportaalist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:33
Garaažiuste külmasildade probleemi pärast enam pead vaevama ei pea
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele