Autor: Kristi Malmberg • 19. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TTÜ: löökauk näitab hilinenud teeremonti

Kui teekattesse tekivad löökaugud, siis tuleb aukude parandamise asemel kogu kattekonstruktsioon asendada, aga tegelikult peaks selle vältimiseks teid hoopis ennetavalt remontima, ütles Tallinna tehnikaülikooli teedeinstituudi lektor Ain Kendra.

Kendra rääkis Vikerraadio saates "Uudis+", et Eesti põhiteede seisukord on üsna hea, võrreldes olukorraga linnateedel, mis on katastroofiline, vahendab ERR. Põhjuseid on mitu ja esimene neist puudutab nii maa- kui linnateid, see on kulumiskiht ehk kulumisvaru.

"Katend projekteeritakse väga täpselt koormuse järgi, mida ta peab kunagi vastu võtma, ja kuni 2006. aastani lisati sellele üks sentimeeter kulumisvaru. /.../ 2006. aastal otsustati aga see projekteerimisnormidest maha võtta," rääkis ta.

Loe pikemalt Äripäeva uudisteportaalist.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688