Maanteeameti juhid tunnistasid, et Väo liiklussõlme planeerimisel tehti vigu ja projekti sisuline peremees oli kütusefirma Olerex.
“Oleme oma kooliraha ära maksnud ja õppinud nendest asjadest,” teatas maanteeameti peadirektor Aivo Adamson. Küsimusele, miks maanteeamet alles nüüd, juba pea aasta aega pärast Äripäeva veergudel sama probleemi tõstatamist, oma vigu tunnistab, nentis Adamson, et maanteeamet oleks tõesti võinud varem reageerida. Maanteeameti peadirektori asetäitja Kaupo Sirk ütles, et Väo õppetundide tulemusel võivad muutmisele minna teede ja tänavate projekteerimisnormid.
2011. aastal koostatud Väo liiklussõlme detailplaneering peatatakse ning alustatakse puhtalt lehelt. Maanteeametil seisavad esmajoones ees läbirääkimised Olerexiga, kelle kinnistu on keset ristmikuala. Eilsel pressikonverentsil viibis ajakirjanike seas üllataval kombel ka Olerexi üks omanikest Antti Moppel, kes maanteeameti juhtidele esitatud teravate küsimuste ajal Olerexi tankla kohta oma sülearvuti ekraani silmitses ning ühtki emotsiooni välja ei näidanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Adamsonilt küsis Moppel pärast pressikonverentsi, kas läbirääkimised algavad puhtalt lehelt, ning Adamson nõustus sellega. “Oleme kokku leppinud,” ütles Moppel.
Loe Äripäeva ja Maanteeameti juhtide intervjuud 10. jaanuari Äripäeva paberlehest või vaata videot intervjuust Äripäeva uudisteportaalis.
Seotud lood
Tallinna südamesse, otse sadama kõrvale, kerkib kaasaegne äri- ja elukondlik kvartal. Projekti arendab US Real Estate, ehitussüvendi peatöövõtjaks on Bildgren Ehitus ning automatiseeritud jälgimissüsteemide paigaldusel osales GEO-Instruments Polska – automatiseeritud geotehniliste, konstruktsioonide ja keskkonnaseire süsteemidele spetsialiseerunud ettevõte, mis pakkus terviklikku mõõtelahendust keerukate geotehniliste tööde teostamiseks kaevetööde toestamise käigus.