• 21.09.12, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa silla toetus on vähenenud

Saare maakonna püsielanike ning kohalike ettevõtjate seas tehtud uuring näitas, et silla ehituse asemel soovitakse kvaliteetsemat praamiühendust.
Kuigi püsiühendust toetas püsielanikest 64% ja vastu oli 29%, on maanteeameti hinnangul toetusprotsent vähenenud. Saarlased toetavad sillale alternatiivselt paremat praamiühendust mandriga.
Enim toetasid uuringu kohaselt elanikud sillaehitust (59%). Tunneli toetusprotsent oli väikseim, milleks oli 27%. Ettevõtjate seas toetas silla ehitust 69% ning tunnelit 32% küsitletutest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nii ettevõtjad kui ka elanikud peavad olenemata püsiühenduse tüübist kõige olulisemaks asjaolu, et ühendus oleks garanteeritud.
Võrreldes 2009. aasta uurimistulemustega on ettevõtjate poolehoid püsiühenduse rajamisele vähenenud ning kasvanud on paranenud parvlaevaühenduse toetajate osakaal. Püsiühenduse ülesõidu eest ei ole ettevõtjad üldjuhul valmis tasuma suuremat summat kui praegu laevasõidu eest, kirjutas Saarte Hääl.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele