Saare maakonna püsielanike ning kohalike ettevõtjate seas tehtud uuring näitas, et silla ehituse asemel soovitakse kvaliteetsemat praamiühendust.
Kuigi püsiühendust toetas püsielanikest 64% ja vastu oli 29%, on maanteeameti hinnangul toetusprotsent vähenenud. Saarlased toetavad sillale alternatiivselt paremat praamiühendust mandriga.
Enim toetasid uuringu kohaselt elanikud sillaehitust (59%). Tunneli toetusprotsent oli väikseim, milleks oli 27%. Ettevõtjate seas toetas silla ehitust 69% ning tunnelit 32% küsitletutest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nii ettevõtjad kui ka elanikud peavad olenemata püsiühenduse tüübist kõige olulisemaks asjaolu, et ühendus oleks garanteeritud.
Võrreldes 2009. aasta uurimistulemustega on ettevõtjate poolehoid püsiühenduse rajamisele vähenenud ning kasvanud on paranenud parvlaevaühenduse toetajate osakaal. Püsiühenduse ülesõidu eest ei ole ettevõtjad üldjuhul valmis tasuma suuremat summat kui praegu laevasõidu eest, kirjutas Saarte Hääl.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.