Maanteeamet tellis Saare maakonnas küsitluse, et selgitada välja inimeste arvamust Muhu ja mandrivahelise püsiühenduse meelsust.
Maanteeameti avalike suhete peaspetsialisti Allan Kasesalu märkis, et uuringuga küsitletakse nii elanike kui ka ettevõtjate meelsust nii püsiühenduse kui ka parandatud parvlaevaühenduse kohta, millist alternatiivi eelistatakse ning mis mõju avaldab püsiühenduse rajamine, kirjutab Saarte Hääl.
Küsitluse käigus kaardistatakse nii positiivsed kui ka negatiivsed mõjud tervele Saare maakonnale ning millist tasu ollakse valmis väina ületamise eest tulevikus maksma.
Ettepaneku küsitluse läbiviimiseks tegi Maanteeametile Saare maavanem Kaido Kaasik. Maanteeameti planeeringute osakonna peaspetsialist Villu Lükki sõnul aitab küsitluse tulemus valitsust püsiühenduse otsuse langetamisel. Praegustel andmetel on Muhu ja mandri vahelise püsiühenduse uuringutele investeeritud ligi kaks miljonit eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.