Remmelkoor oli üks neist, kes koos Tallinna linnaga mõni nädal tagasi Cannes'is kinnisvaraprofessionaalide messil käis. Ta leidis, et sellistel üritustel on kohalolek oluline ja seejuures tuleb kommunikatsioonis rõhutada meie eeskujulikku finantskäitumist, sest see toob Eestisse ka omakorda raha.
"Tänased Eesti makromajandusnäitajad on teinud meist totaalse musterlapse. Eestil on juba Euroopas ja pisut ka kaugemal tegelikult täiesti fantastiline positsioon ja imago," rääkis Remmelkoor. "Ja ma julgen öelda, et täna ei pane veel Eesti seda piisavalt enda kasuks tööle."
"Selles mõttes on meil vajalik olla täna rahvusvahelisel areenil väljas oma sõnumiga. Me peame Eesti positiivset imagot maailmas n-ö taguma. See toob meile ka raha, investeeringuid ja jõuab välja ka lõpuks iga inimese rahakotini," lisas Remmelkoor.