Saint-Gobain alustas neljandat ülemaailmset Innovatsioonivõistlust Nova Innovatsioon, millega otsib innovaatilisi ideid jätkusuutlike ehitusmaterjalide tootmiseks.
Rakesh Kapoor, Saint-Gobain Northboro Uuringute- ja arenduskeskuse ning NOVA Välisettevõtete osakonna direktor ütles, et firmad, mis on tasakaaluka arenguga, kasvamaks suuremaks ettevõtteks kuid kellel puuduvad enese piisava turundamise võimalused, saavad võistlusega eeliseid.
Urmas Truusa, Optimera Estonia AS (Ehituse ABC) ostudirektori sõnul võiks Eesti ettevõtetele olla oluline osaleda sellel võistlusel kolmel põhjusel:
1. Reaalne võimalus oma äritegevuse laiendamiseks. Kui mitte võistluse võitjana, siis on lootus silma jääda oma toodete, tehnoloogia, idee, kontseptsiooniga; 2. Saadakse know-how eksportimiseks olulisi kogemusi; 3. Aitab luua pilti Eestist kui innovaatilisest ja hea ärikeskkonnaga riigist. Me ei ole ainult allhankemaa, mida suudame loomulikult samuti pakkuda, seejuures kõrge euroopaliku kvaliteediga. Meil on tehnilist ja tehnoloogilist idee baasi.
NOVA Välisettevõtete meeskond, mis koosneb Saint-Gobain rahvusvahelistest esindajatest, kes otsivad ja hindavad alustavaid firmasid, leidmaks Saint-Gobainile uusi strateegilisi partnereid, autasustab esikoha väärilist 37 000, teist ning kolmandat kohta vastavalt 18 500 ja 7 400 euroga.
Võitjad saavad võimaluse hakata tegema koostööd NOVA meeskonnaga, uurimaks erinevaid koostöövõimalusi Saint-Gobainiga sellistes valdkondades nagu näiteks litsentseerimine, tootmine või äripartnerluse kokkulepped, omakapitali investeering või ühisettevõtted.