Tallinna Linnavalitsuse tänasel istungil otsustati linnavolikogule edastada otsuse eelnõu, mille kohaselt algavad juba tuleval aastal remonttööd Piritat ja Viimsit ühendaval Ranna teel.
Kuni Muuli tee ristmikuni kulgeval lõigul teostatakse taastusremont ning samuti korraldatakse Tallinna ja Viimsi valla koostöös kergliiklustee projekteerimine ja ehitamine.
Tallinna linna ülesandeks jääb sõlmitava koostöölepingu kohaselt objektiga seotud ehitustööde riigihanke läbiviimine ja tööde teostaja väljaselgitamine ning osapoolte vahel töövõtulepingu sõlmimine. Linn finantseerib kogu projekti 2/3 ulatuses.
Viimsi vald korraldab koostööprojekti esimese etapina objekti taastusremondiks ja kergliiklustee rajamiseks vajaliku projekteerimise – nii projekteerimishanke läbiviimise, töövõtulepingu sõlmimise kui ka projekteerimise finantseerimise.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimsi valla kanda jäävad objekti projekteerimise ja ehitusega seotud kulud 1/3 ulatuses tööde kogumaksumusest, kuid mitte rohkem kui 250 000 €.
Lisaks Ranna tee remondile, rajatakse Ranna tee linna sisenevale suunale ka täiendav kergliiklustee. Samuti on oluline Muuli tee ja Ranna tee ristmiku rekonstrueerimine ristmiku läbilaskevõime suurendamise ja liiklusohutuse tagamise seisukohast.
Objekt peaks koostöölepingu kohaselt valmima 2012. aasta 31. oktoobriks.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.