Kolmapäeval avatud Tallinn-Saku-Laagri sõidutee ning kergliiklustee on tasasusenäitaja poolest üks kvaliteetseimaid renoveeritud objekte, mis tänavu Eestis kasutusse võetud.
Männiku ja Saku vahelise 6,4 km pikkuse teelõigu ümberehitustööde kogumaksumus oli 2 985 400 eurot, töid teostasid AS TREV-2 Gruppi kuuluvad ettevõtted. AS Teede REV-2 juhatuse esimehe Priit Sauki sõnul näitas mõõtmistulemus, et tegemist on ühe tasaseima teelõiguga ning ta on kindel, et tee peab vastu tihedale liiklusele ning külmadele talvedele.
Artikkel jätkub pärast reklaami

6 fotot
- Linti lõikavad läbi (vasakult) Saku valla Tehnilise infrastruktuuri spetsialist Toivo Alasoo, AS TREV-2 Grupp nõukogu esimees Peeter Vilipuu, AS Teede REV-2 juhatuse esimees Priit Sauk, Saku Valla volikogu esimees Marianne Rande, Maanteeameti Põhja regiooni direktor Kaupo Sirk
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.