Vastseliina alevikus remonditi 2,56 miljoni euro eest üle kolme kilomeetri sõiduteid ning rajati sama palju jalg- ja jalgrattateid.
Vastseliina aleviku riigimaanteede remont algas 2010. aastal. Tööd tellis Maanteeameti lõuna regioon, projekteerija oli OÜ Tinter-Projekt, töövõtja AS Põlva Teed ning omanikujärelevalvet tegi AS Taalri Varahaldus.
Valgustuse ehituse tellis ja seda rahastas Vastseliina vald. Vald tellis ka vee- ja kanalisatsioonitrasside ehituse, mille rajamist kaasrahastas Keskkonnainvesteeringute Keskus. Maakaabelliinide ehituse tellis ja seda rahastas OÜ Eesti Energia Jaotusvõrk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Remonditi ligi 3,2 kilomeetrit sõiduteid ning rajati 3,5 kilomeetrit jalg- ja jalgrattateid. Ehitati kaks ringristmikku ja uus sild ning surnuaia juurde rajati parkla. Lisaks uuendati vee- ja kanalisatsioonitrasse ning asendati elektri õhuliinid maakaablitega, tänu millele on elektrikatkestuse oht edaspidi väiksem. Teeremondist saadud freespurust ehitati katted 11,5 kilomeetrile Võrumaa kruusateedele. Nii sai tolmuvabaks tee Haanja ja Vastseliina vahel.
Remonditud riigimaanteede pidulik avamine toimub 14. oktoobril Vastseliina aleviku uue silla juures.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?