Augusti lõpul toimus Keila linnavalitsuse saalis Keila-Paldiski maantee rekonstrueerimisprojekti avalik arutelu, kus leiti, et põhiprobleemiks on maanteeameti soov sulgeda Uus-Paldiski maanteelt sissesõidutee vana koolihoone juurde.
Keila linnavalitsus koos linnavolikoguga esitas maanteeametile vastuväite, soovides nimetatud tee jätta avatuks ning sama meelt olid kõik arutelul osalenud, kirjutab Keila Leht.
Keila abilinnapea Enno Felsi sõnul soovib linn vana gümnaasiumi kinnistut tulevikus realiseerida ning sissesõidutee sulgemine piirab oluliselt võimalusi.
Keila-Paldiski maantee rekonstrueerimisprojektiga soovitakse ohutumaks muuta kõik teele jäävad ristmikud. Projekteerija on teinud ettepaneku ringristmiku rajamiseks Luha tänava ja Tallinna maantee ristumiskohta, Keva ning Statoili tanklate, Piiri tänava juurde ning ka Karjaküla tee otsa. Kuna tegemist on projekteerija ettepanekutega, ei ole kindel, et ristmikud nii ka lahendatakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kõige suurema tõenäosusega lahendatakse ringtristmikuga Luha tänavale sõit, kuid nii Piiri tänava kui Karjaküla tee puhul kaalutakse ka kanaliseeritud ristmiku ehitamist. Kuna uus maantee on mõlemas suunas kaherajaline, ehitatakse vana silla kõrvale uus.
Olemasolev sild rekonstrueeritakse. Lisaks kavandatakse maantee äärde täiendavaid kergliiklusteid ohutumaks liiklemiseks jalakäijatele. Hetkel on käimas eelprojekteerimine.
Tõenäoliselt valmib lõplik projekt järgmisel aastal ja ehitusega saab alustada aastal 2013.
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.