Ruhnu lennuvälja remontiv AS Lemminkäinen on graafikust ees ning tööd lõpetatakse enne lepingus fikseeritud 9. septembrit.
Koos Ruhnu vallavanema Aare Sünteriga lennuvälja ehitustöid inspekteerinud Tallinna lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla ütles Saarte Häälele, et praeguseks on lennuvälja äärsed kraavid puhastatud, drenaažikanalite kaevamine lõpetatud ja drenaažitorude ühendamine on kolmanda neljandiku peal.
Lõpetamisel on n-ö nõvade tegemine, mis peaks vee rajalt kõrvale juhtima ja mitte laskma veel rajale nõrguda ning alustataud on ka katkiste rajakatteplaatide vahetamist ja raja tasandamistöid.
Kui Lemminkäinen lubas lepingus tööd lõpetada 9. septembriks, siis tegelikult ollakse graafikust ees ja ühele poole jõutakse juba selle nädala lõpuks või tuleva alguseks, märkis Taimla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Need on mehed, kellele tööpõld on tähtsam, kui kohalik kauplus,” kiitis Sünter kohalikku lennuvälja remontivaid AS-i Lemminkäinen töömehi.
Seotud lood
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.