Erksavärviline ja triipudega hoone peaks külastatavusele kaasa aitama.
“Detailplaneeringu kinnitamise järel [juunis] oleme saanud alustada konkreetsemalt hoone arhitektuursete lahenduste väljatöötamisega, samuti tõsisemalt sobivate rentnike otsimisega,” ütles OÜ Muhu Keskus üks omanikke Toomas Leis.
“Liiva on ka ainuke koht Kuivastu ja Kuressaare vahelisel riigimaanteel, kus liiklemiskiiruseks tuleb võtta 50 km/h ja seega on see igati sobiv koht kauplusesse põikamiseks,” on Leis veendunud. Muhumaa suurimat küla Liivat läbib aastas umbes 1,5 miljonit reisijat ja tulevikus see arv kindlasti kasvab, kirjutab Meie Maa.
Seotud lood
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.