• 02.08.11, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Türi saab ringristmiku

Projekti tulemusena muudetakse linna neljaharuline pearistmik ringristmikuks, ehitatakse välja täiendav jalg- ja jalgrattatee lõik ning kasvab märgatavalt liiklusohutus.
Projekteerimisfirma Sweco Projekt ehitab Maanteeameti tellimusel Türi linna linna esimese ringristmiku. „Türi omapära on, et linnal ei ole ümbersõitu ja seetõttu läbib aedlinna transiitliiklus, linna läbivas transpordivoos on suur osa veoautodel," selgitas Sweco Projekti teedeüksuse juht Ülo Amor.
„Iga teeprojekti eesmärk on kasvatada liiklusohutust ja seda käimasoleva rekonstruktsiooniga Türil ka saavutatakse.  Lisaks on vee- ja kanalisatsioonitööde läbi teekatendid kannatada saanud ja elektri- ja sidekaablid vajavad maa alla viimist,"
Amori sõnul selgus töö käigus, et Pärnu jõe sild ei ole heas seisus. „Silda

Artikkel jätkub pärast reklaami

hindas meie koostööpartner Tilts Eesti filiaal ja nad tulid järeldusele, etsilla füüsiline ja tehniline seisukord tuleb lugeda mitterahuldavaks. Swecotegi ettepaneku rajada uus sild 30 meetrit ülesjõge. Prandi jõel olevSärevere mõisa sild on aga heas korras."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele