Madala palga tõttu teenivad kiirabitöötajad lisa näiteks ehitajatena, mistõttu pole ilmvõimatu, et nad saabuvad väljakutsele, seljas tunked ja käes haamer.
Transpordi ametiühingu kiirabisektsiooni asejuhataja Kalle Kask näeb sellises olukorras tõsist probleemi, kirjutab Õhtuleht.
“Paljud on sunnitud töötama kahe koha peal, sest kiirabiautojuhi palgast ei piisa, et ära elada,” lausub ta. “Keskmiselt 500eurose kuupalgaga äraelamine on Eesti Vabariigis väga raske.”
Mitte ainult kiirabiauto juhid, vaid nii-öelda keskmine tööline üldse ei ole rahul oma töö ja palgaga, tuleb välja Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsiooni andmetest — ta peab rügama madala palga eest 154 tundi kuus ja ei saa ta nautida elu nii, nagu seda teevad inimesed heaoluühiskondades.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.