Henkeli müügitulu kasvas esimeses kvartalis 3,823 miljardi euroni ehk 8,9%. Liimide ärisegmendis kasvas müügitulu mullusega võrreldes üle 30%.
Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas 12,1%, küündides 473 miljoni euroni. Korrigeeritud ärikasumi EBIT marginaal kasvas 0,4 protsendipunkti, 12,4%-ni, teatas ettevõte.
2011. majandusaastaks prognoosis Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted väga tihedat konkurentsi ning kasvavaid toormekulusid, mistõttu püsib keeruline turusituatsioon. Henkeli ootused loomuliku müügitulu kasvu osas on pisut kasvanud ning eeldatavaks kasvuks prognoositakse tulemust 3-5% vahemiku kõrgemas otsas. Samuti oodatakse EBIT-marginaali kasvu 13%-ni ning korrigeeritud kasumi kasvu eelisaktsia kohta ligikaudu 10%.
Liimide äriüksuses valitses nii hinna kui ka mahtude kasuvust tulenev orgaaniline 11,5% suurune kasv. Kasv liimide ärisegmendis tulenes mahtude suurenemisest ning müügihindade tõusust. Kuigi toormaterjali hinnatõus ning pakendamiskulud tõid kaasa otsese negatiivse mõju, kasvas müügitulu eelmise aasta esimese kvartaliga 31,6%, ulatudes 244 miljoni euroni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tulenevalt märkimisväärsest mahtude kasvust pesupulbrite ja kodukeemia segmendis oli äriüksuse kasvuks 1,6%. Toormehinna tõusu ning müügihinna vähenemise tõttu jäi pesuvahendite segmendi müügitulu ning korrigeeritud müügitulu võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga pisut väiksemaks.
Kosmeetikatoodete äriüksuse orgaanilise müügitulu kasv oli 5,7%, mis on eelmise aastaga võrreldes märkimisväärselt parem tulemus ning ületab taas seotud turgusid. Kosmeetikatoodete segment alustas aastat tänu sektori innovatsioonimeelsusele ja mitmetele uutele turule tulnud toodetele väga tugevalt ning müük ületas eelmise aasta sama perioodi head tulemust, ulatudes 821 miljoni euroni.
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.