• 24.03.11, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Capital Mill plaanib ärikinnisvara portfelli kasvu 100 mln euroni

Igor Möldrile ja Marko Kullile kuuluv Solution Management, mis eilsest tegutseb ärinime Capital Mill all, plaanib lähiaastatel kasvatada ärikinnisvara portfelli mahtu 100 miljoni euroni.
2008. aastast tegutsev ettevõte on tegutsemisaastate jooksul teinud investeeringuid koguväärtuses ligi 40 miljonit eurot. Kriisiaastatel keskenduti jõukatele vene investoritele. Ettevõtte äriidee seisnebki välisinvestoritele täisteenuse pakkumises, alates kinnisvara väljavalimisest ja ostust müügini, suurendades investeeringute väärtust kinnisvarajuhtimise abil.
Capital Milli üks partneritest Igor Mölder näeb uues brändinimes eelkõige kontseptsiooniselgust: „Uus nimi iseloomustab meie ärikontseptsiooni palju arusaadavamalt. Ühtlasi aitab selge positsioneering säilitada usaldust partnerite, klientide ja investorite hulgas,“ kommenteerib Mölder.
„Turuosa kasvatav Capital Mill on seadnud eesmärgiks pakkuda erainvestoritele parimat võimalikku investeeringute väärtuse kasvu. Paljud kaotajad on aga teistsuguse mudeli ohvrid -  hävitavaks on osutunud lühiajalise tulu huvides põhjendamatult võetud riskid, mis pole arvestanud üldise konjunktuuriga,“ lisas Mölder. 
Brändi loomisel kaasa löönud bränding-agentuur Identity loovjuht Ionel Lehari kommenteerib uue brändi tähendust: „Eks Capital on kapital ja Mill on veski, kuid tegelikult lõime nime, mis mõjuks juba sündides pärisnimena. Oluline oli ka õige sõnatüve "capital" brändi sisse programmeerimine otsingumootorite tarbeks. Eelmine nimi Solution Management oli nimes ja ka kuvandis üldiselt keskendunud pigem teenuse kirjeldamisele, rääkides lahendustest ja juhtimisest. Capital Mill on kraadi võrra kõrgelennulisem ja kindlasti tunduvalt enesekindlam. Kujundlikkus nimes näitab brändiküpsust.“

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.11, 14:09
Jutumull kinnisvaramullist tugevam
Taas räägitakse tõusvast kinnisvaraturust, kinnisvaravahendajad kuulutavad investorite turule tulekut ning see sunnib meenutama, mis toimus eelmise kinnisvaramulliga, kirjutab Grand Kinnisvara juht Marek Kerna.
Uudised
  • 18.03.11, 15:33
Konkurendid investoritelt saladuseloori ei kergita
Ärikinnisvaraturul tegutsejatele on Igor Mölder ja Marko Kull hästi teada, samuti see, et nad investeerivad ida päritolu raha. Meeste Eestisse vahendatud investorite nimesid ei tulnud siiski kellelgi üle huulte.
Uudised
  • 18.03.11, 12:32
Vene investorid krabavad Eestis kinnisvara
Samal ajal kui kohalikud kinnisvaraarendajad nuputasid kriisi ajal, kuidas olemasolevast varast lahti saada või sellega nina vee peal hoida, ostsid Venemaa päritolu investorid üle Eesti kokku kümnete miljonite eurode eest ärikinnisvara.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:08
Ekspert selgitab: miks vajab ärihoone enamat kui lihtsalt katust?
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele