1. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Makroflexi käive kasvas mullu üle 60%

Henkel Makroflex AS käive kasvas mullu üle 60%,  saavutades müügituluks 74,6 miljonit eurot ning ületades  sellega esmakordselt 1 miljardi Eesti krooni  piiri.

2009. aastal oli Henkel Makroflex AS müügitulu 45,8 miljonit eurot.

Henkel Makroflex AS juhatuse esimehe Sirje Aali hinnangul olid müügikasvu mootoriteks nii ehitusvahtude tootmise ületoomine Soome tehasest Eestisse, Pärnu tehasesse kui ka ettearvamatult suur nõudluse kasv peamistel turgudel. „2010. aastal saavutasime ehitusvahtude turul suurima kasvu Venemaal, Ukrainas, Valgevenes, Saksamaal ning Poolas,“ lisas Aal. 

„Henkel Makroflex kuulub vaieldamatult maailma juhtivate ehitusvahtude tootjate ridadesse ning me oleme investeerimas Pärnus tootmismahu suurendamisse“, märkis Aal.

Ettevõtte peamiseks toodanguks on polüuretaan ehitusvahud ja hermeetikud Henkeli  tunnustatud  kaubamärkide nagu Makroflex ®, Ceresit ®, Pattex ®, Moment ® jt. all.

Henkel Makroflex ekspordib enam kui 95% oma toodangust üle kogu maailma rohkem kui kolmekümnesse riiki.

Kogu Henkeli kontserni käive 2010.a. oli 15 miljardit eurot. Kodukeemiat, kosmeetikat ja liime tootvasse globaalsesse kontserni  Henkel kuuluvad Balti riikides Henkel Balti OÜ, Henkel Latvia SIA ja Henkel Makroflex AS.  

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688