• 09.02.11, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubameka edu sõltub naiste tualettide arvust

Kaubanduskeskuste klientide hulgas domineerivad naised, kaubakeskustes peaks naistele olema topeltmahus tualette. Kui need küsimused on lahendatud, võime hakata keerulisematest asjadest rääkima hakata, kommenteeris E.L.L. Kinnisvara juht Aldo Daponi Postimehele, millega tänased keskused ei arvesta.
Uued keskused peavad tema sõnul leidma oma näo ja niši, millega klienti üllatada ning keskusesse meelitada. See võib tähendada kindlat tsoneeritust, mis tähendab, et ühed ja samad kaubagrupid asuvad keskuse ühes osas. Samuti eelistab klient kiire elutempo tõttu keskust, kus on suur valik sama liiki tooteid ja vaba aja veetmise võimalusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele