9. veebruar 2011

Kaubameka edu sõltub naiste tualettide arvust

Kaubanduskeskuste klientide hulgas domineerivad naised, kaubakeskustes peaks naistele olema topeltmahus tualette. Kui need küsimused on lahendatud, võime hakata keerulisematest asjadest rääkima hakata, kommenteeris E.L.L. Kinnisvara juht Aldo Daponi Postimehele, millega tänased keskused ei arvesta.

Uued keskused peavad tema sõnul leidma oma näo ja niši, millega klienti üllatada ning keskusesse meelitada. See võib tähendada kindlat tsoneeritust, mis tähendab, et ühed ja samad kaubagrupid asuvad keskuse ühes osas. Samuti eelistab klient kiire elutempo tõttu keskust, kus on suur valik sama liiki tooteid ja vaba aja veetmise võimalusi.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688