• 09.02.11, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubameka edu sõltub naiste tualettide arvust

Kaubanduskeskuste klientide hulgas domineerivad naised, kaubakeskustes peaks naistele olema topeltmahus tualette. Kui need küsimused on lahendatud, võime hakata keerulisematest asjadest rääkima hakata, kommenteeris E.L.L. Kinnisvara juht Aldo Daponi Postimehele, millega tänased keskused ei arvesta.
Uued keskused peavad tema sõnul leidma oma näo ja niši, millega klienti üllatada ning keskusesse meelitada. See võib tähendada kindlat tsoneeritust, mis tähendab, et ühed ja samad kaubagrupid asuvad keskuse ühes osas. Samuti eelistab klient kiire elutempo tõttu keskust, kus on suur valik sama liiki tooteid ja vaba aja veetmise võimalusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele