Autor: Eno Pappel • 27. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 soovitust ehituskaupluse kampaanialt ostjale

Majaehitaja.ee juhataja Eno Pappel kirjutab, mida peaks ostja arvesse võtma ehituskaupluste sooduskampaanial.

Ehituskaupluste puhul on enamasti sooduskampaaniad üles ehitatud kas tühjendusmüükidena (s.t. kõigi kaubad on müügis kindel protsent soodsama hinnaga) või siis valitud kaubagrupid soodushindadega. 

1. Tee nimekiri sellest, mida  soovid osta, juba varakult enne poodi minekut valmis. See väldib emotsioonidest tingitud ostude tegemist ja saad keskenduda õige kaupa ostmisele ja väljavalimisele.

2. Arvesta, et teatud kaupade puhul ei pruugi olla piisavalt laojääki sinu vajadustele ning enne ostu tuleks hinnata, kas on ikka võimalik kogu vajalik kaup kätte saada või kas täpselt samasugust puuduolevat kaupa on kuskilt võimalik juurde hankida. Üldjuhul saab paluda kaupluses, et müüja uuriks, kas mõne sama keti teises kaupluses on seda kaupa veel järgi.

3. Kampaaniatoodete puhul uuri põhjalikult nende kvaliteeti. Hind ei tohiks olla ostu ainukeseks argumendiks. Sageli hangitakse ja müüakse odavama hinnaklassiga tooteid just kampaaniate perioodil ning ostjal võib see ostmisel märkamata jääda. Olen isegi sattunud ühe suhteliselt odava komplekti kruvikeerajate õnge, misjärel selgus, et need ei sobi peale ühe kruvi keeramist enam millekski.  

4. Tutvu enne poodiminekut erinevate kaupluste hinnatasemega, sest tavaliselt toimuvad sooduskampaaniad erinevates ehituskaupluste kettides samaaegselt. Enamasti on suurematel kauplusekettidel osade kaupade kampaaniahinnad ka kodulehel olemas ja nende abil on  võimalik teada saada hinnatase veidi lihtsama vaevaga.  Enamasti need väga palju ei erine, kuid on ka meeldivad erandeid mõningates kaubagruppides.

5. Reageeri kiirelt, sest paremad ja suurema allahindlusega kaubad saavad esimeses järjekorras otsa. Mõistlik on sammud poodi seada juba kampaaniate esimestel päevadel.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785