AS Saarte Liinid esitas keskkonnaministeeriumile vee erikasutusloa taotluse Virtsu ja Kuivastu sadama rekonstrueerimiseks ning Kuivastusse 50kohalise väikelaevade sadama rajamiseks.
Ettevõtte arendusjuht Peeter Oopkaup kirjutas taotluses, et 2011. aastal tuleb Virtsu sadamas rekonstrueerida kai nr 4 uuele parvlaevale, puhastada kai nr 7 tagune ala setetest, paigaldada lainetõkkesein ja süvendada kaid nr 1. Kuivastu sadamas rekonstrueeritakse kai nr 2 uuele parvlaevale ja ehitatakse välja väikelaevasadam.
Väikelaevasadama akvatoorium piiratakse graniitkividest muulidega kogupikkusega 191 meetrit, rajatakse slipp väikelaevade veeskamiseks ja paigaldatakse ujuvkaid, kirjutas Saarte Hääl.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?