• 14.10.10, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa tänavune suurim tee-ehitusobjekt sai valmis

Eile tähistati Orissaare vallamaja ees pidulikult alevikku läbiva riigimaantee 7,3 km pikkuse Tumala–Orissaare–Väikese väina lõigu renoveerimistööde lõppu.
"Öeldakse, et üks maantee on iga teekonna algus ja lõpp-punkt. Orissaare on oma korralikku maanteed oodanud pikki-pikki aastaid, seda on siin korduvalt läbi kaevatud, ümber pööratud ja jälle peale tehtud,” vahendas Saarte Hääl Orissaare vallavanema Aarne Põlluääre sõnu.
Vallavanem Põlluäär tänas kogu vallarahva nimel koostööpartnereid: tööde tellijat Lääne regionaalset maanteeametit ja Toomas Magusat, peatöövõtjat Teede REV-2 ja projektijuht Alan Muruvälja ning ehituse järelevalvet teostanud OÜ Vealeidja töötajat Ainar Viirest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tee-ehitaja, AS-i Teede REV-2 esindaja, juhatuse liige Jaanus Laanes ütles, et tee-ehitajad omalt poolt püüavad alati anda endast parima. “Tundub, et seekord on see õnnestunud. Kas just viis plussi peale, aga loodan, et neli pluss kindlasti,” sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele