• 14.10.10, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa tänavune suurim tee-ehitusobjekt sai valmis

Eile tähistati Orissaare vallamaja ees pidulikult alevikku läbiva riigimaantee 7,3 km pikkuse Tumala–Orissaare–Väikese väina lõigu renoveerimistööde lõppu.
"Öeldakse, et üks maantee on iga teekonna algus ja lõpp-punkt. Orissaare on oma korralikku maanteed oodanud pikki-pikki aastaid, seda on siin korduvalt läbi kaevatud, ümber pööratud ja jälle peale tehtud,” vahendas Saarte Hääl Orissaare vallavanema Aarne Põlluääre sõnu.
Vallavanem Põlluäär tänas kogu vallarahva nimel koostööpartnereid: tööde tellijat Lääne regionaalset maanteeametit ja Toomas Magusat, peatöövõtjat Teede REV-2 ja projektijuht Alan Muruvälja ning ehituse järelevalvet teostanud OÜ Vealeidja töötajat Ainar Viirest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tee-ehitaja, AS-i Teede REV-2 esindaja, juhatuse liige Jaanus Laanes ütles, et tee-ehitajad omalt poolt püüavad alati anda endast parima. “Tundub, et seekord on see õnnestunud. Kas just viis plussi peale, aga loodan, et neli pluss kindlasti,” sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele