• 13.09.10, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC Kliima: kliente võetakse õnge uhkete kodulehtedega

Õhksoojuspumba paigaldajat otsides soovitab ABC Kliima juht Priit Pärn kiigata krediidiinfosse ja mitte minna klientidel uhkete kodulehtede õnge.
„Täna on õige seadme valikust hoopis keerulisem leida õige paigaldusfirma. Paigaldushindades on kohati kahekordne vahe ja ikka tahaks valida odavama pakkuja. Kui seadmete puhul saavad kõik aru, et üldjuhul on kallim parem ja töökindlam ning toob suuremat säästu, siis paigalduse puhul kiputakse seda nüanssi alahindama,“ rääkis Pärn.
Ta soovitab paigaldaja valikul heita pilk Krediidiinfosse, ning kontrollide, et valitud firma ei oleks võlgades. „Võlg näitab selgelt, et seda firmat kliendid ei usalda või on seal juhtimisprobleemid. Ja veel hoiataksin firmade eest, kelle uhked kodulehed on teiste pealt maha vehitud ning mille taga seisab sageli vaid 1 inimene,“ märkis Pärn.
Pumba paigaldus maksab koos maksudega 4000 – 10000 krooni ning ehkki üksiküritajad pakuvad ka soodsamaid hindu, pole nende poolt pakutav garantii võrreldav firmade poolt pakutavaga. „Piisab vaid sellest, et telefoninumber vahetatakse ära ja oletegi oma probleemiga üksi,“ hoiatas Pärn.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 14:04
Prysmian: jätkusuutlik tootmine on konkurentsieelis, mitte nišš
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele