• 11.06.10, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esmaspäeval avatakse Veerenni-Filtri ühendustee

Esmaspäeval avatakse Tallinnas Filtri tee ja Tehnika tänava vaheline, 30 miljonit krooni maksma läinud liiklusühendus, teatas linnavalitsus.
14. juunil  kell 12.00 toimub Veerenni ja Tehnika tänava ringristmiku juures Veerenni tänava Filtri tee vahelise  ühendustee pidulik avamine, kus osalevad Tallinna linnapea Edgar Savisaar ja majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Veerenni tänava ja Filtri tee ühendustee ehituse kogumaksumus on 30,7  miljonit krooni, millest 85 protsenti ehk 26,1 miljonit krooni kaeti Euroopa Regionaalarengufondist EL struktuurivahendite meetme "Transpordi infrastruktuuri arendamine" raames. Tallinn finantseeris tee-ehitust, kinnisvara soetamist, tee-ehitusprojekti uuendamist ning ehituse järelevalvet  4,6 miljoni krooniga, millest 2009. aastal  2,1 miljoni krooniga ja käesoleval aastal 2, 5 miljoni krooniga.
Ehituse käigus rajati lisaks veidi enam kui ühe kilomeetri pikkusele sõiduteele ning kergliiklusteele ka vee- ja kanalisatsioonitrassid, gaasitrass, tänavavalgustus, paigaldati elektri- ja sidekaablid, foorisüsteemid ning tehti haljastus- ja liikluskorralduslikud tööd. Veerenni-Filtri ühendustee ehitamise käigus veeti naftaproduktidega reostatud pinnas Vaivara ohtlike jäätmete kogumiskeskusesse. Pinnasereostuse likvideerimist toetas Keskkonnainvesteeringute Keskus keskkonnaprogrammist 5,5 miljoni krooniga ja Tallinn finantseeris reostuse likvideerimist miljoni krooni ulatuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veerenni tänava ja Filtri tee ühendustee projekteeris AS K-Projekt. Ehitas Tallinna Teede AS.
Esimene osa EL struktuurvahendite toel valminud Tehnika tänava ja Filtri tee vahelisest ühendusteest (Tehnika tänava ja Veerenni tänava vahel) avati liikluseks 2008. aasta kevadel.
 
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele