• 31.05.10, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arco Vara kahjum ligi 12 miljonit krooni

Müügikäibes veerandi kaotanud Arco Vara sai I kvartalis 11,8 miljonit krooni kahjumit, mida on 33% vähem kui eelmisel aastal samal ajal, teatas ettevõte börsile.
Müügitulu oli tänavu 68 miljonit krooni, mullu aga 90,2 miljonit krooni. Samas ulatus möödunud aasta I kvartali kahjum 17,6 miljoni kroonini.
Töötajate arv kukkus 2009. aasta I kvartali 245 inimese tasemelt 160 inimeseni. Ehituslepingute järelejäänud maht ulatus kvartali lõpus 125,7 miljoni kroonini. Kvartali jooksul õnnestus müüa 30 korterit ja krunti.
Püsikulude kokkuhoid on Arco Varale jätkuvalt tähtis, kuid kulude vähendamise kõrval muutus taas oluliseks kulude optimeerimine viisil, mis võimaldaks müüki kasvatada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Püsikulude katmiseks tulevikus alustati uue toodangu ehitamise ja selle müügiga. Lisaks Kodukolde viimase etapi arendusele peab Arco Vara läbirääkimisi pankade ja potentsiaalsete partneritega Tivoli projekti esimese etapi 150 korteri finantseerimiseks ja ehitamiseks.
Omakapitali osakaal kukkus bilansis 49%-lt 37,1%ni. Möödunud aastal oli omakapitali mahuks kvartali lõpu seisuga 812,3 miljonit krooni, tänavu aga vaid 438,2 miljonit krooni. Omakapitali tootlikkus oli nagu mullugi, negatiivne.
Investeeritud kapitali maht kukkus 1 435,4 miljonilt kroonilt 997,8 miljonile kroonile. Investeeritud kapitali tootlikkus oli negatiivne ka 2009. aastal samal ajal.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele