"Juba on mai keskpaik ja sisuliselt mitte ühtegi suurt objekti ei lähe veel käima. Ja Loo-Maardu seisab, Tartu maantee seisab, Viitna ümbersõit seisab ja Loksa tee seisab ning projekte veel kooskõlastatakse. Euroraha magab," rääkis Paekivitoodete Tehase arendusdirektori Boris Oks uudistesaates "Aktuaalne Kaamera".
Tee-ehitus läheb Eestis tasapisi üle Euroopa standarditele ja teepinna all hakatakse kasutama killustikusegusid. Maanteeameti teehoiu osakonna spetsialist Mart Sepp ütles, et segu kasutamine peaks vähendama pikiroobaste teket, ent mõju nähakse alles 5-10 aasta pärast.
Killustikusegude kasutamist teedeehituses nõuavad euroreeglid. Oksa sõnul on Paekivitoodete Tehas praegu ainuke firma Eestis, kes vajaliku seadme hankinud on.
"Me ostsime seadme ligi kolme miljoniga, praegu maksab see juba üle viie miljoni," ütles Oks, kelle sõnul tasub investeering end ära, kuna lisaks sellele, et paraneb tee kvaliteet, on eeliseks ka odavus võrreldes fraktsioonikillustikuga.