Merko puhul ei oska öelda, miks nad usuvad, et välismaal kasvab majandus kiiremini kui Eestis, kommenteeris Nordecon Internationali juht Jaano Vink Merko plaane välismaale laieneda.
"Usun, et Merko suudab 2015. aastaks teenida Lätist 30% ja Leedust 25% kontserni käibest. Ta teenis juba mullu Lätist suure osa oma käibest.
Meie lähemal aastal välismaal aktiivselt ei laiene, pigem tahame koduturul hästi hakkama saada."
ASi Merko Ehitus nõukogu kinnitas eile ettevõtte strateegia aastani 2015, võttes eesmärgiks senisest kiirema kasvu väljaspool Eesti turgu ja positsiooni tugevdamise Balti riikides.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
PAROC® toob ehitusturule uue toote – PAROC
Linio 10cc. Tegemist on kaasaegse kivivilla soojusisolatsiooniplaadiga fassaadide jaoks (ETICS), mille mõlemad pooled on juba tehases kruntvärviga kaetud. See lahendus aitab ehitusplatsil tööd tõhusamalt korraldada, säästes paigaldusaega ja vähendades liimikulu.