• 16.04.10, 18:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa Komisjon toetab säästvate ehitusmaterjalide turuletoomist 

Euroopa Komisjon plaanib 35 miljoni euroga käivitada kuni 50 uut ökkoinnovatsiooni projekti, sealhulgas ka säästvate ehitusmaterjalide turuletoomisega seotud projektid
Euroopa Komisjon käivitas sel nädalal konkursi, et selgitada välja konkurentsivõime ja uuendustegevuse programmi raames 35 miljoni euro ulatuses rahastatavad ökoinnovatsiooniprojektid.
Konkursiga eraldatakse raha projektidele, mis on seotud materjalide ringlussevõtuga, säästvate ehitusmaterjalidega, toiduainete- ja joogisektoriga ning keskkonnasäästliku ettevõtlusega.
Konkurss on suunatud eelkõige väikestele ja keskmise suurusega ettevõtjatele, kes on välja töötanud mõne sellise keskkonnasäästliku toote, tehnoloogia või teenuse, mis on end tehniliselt õigustanud, ent ei ole suutnud turul veel endale kohta kätte võidelda. Konkurss pakub võimalust taotleda otsest kaasrahastamist. Toetustega võib katta kuni 50% projekti kogumaksumusest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2010. aasta konkursi jaoks eraldatud 35 miljoni euroga loodetakse käivitada 45–50 uut projekti.
Konkurss käivitus 13. aprillil ja taotlusi saab esitada kuni 9. septembrini 2010. Rahastamiseks võidakse valida kuni 50 projekti.
Projektide valimisel võetakse arvesse nende innovaatilisust ja turustuspotentsiaali ning seda, missugune on nende panus Euroopa keskkonnapoliitikasse eelkõige ressursside tõhusama kasutamise seisukohast.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele