5. aprill 2010

Henkel sihib 25protsendilist turuosa

Ehkki ehitussegude tootjate turuosade osas ametlik statistika puudub, rääkis Henkel Balti OÜ juht Siiri Odrats-Koni, et Henkelil on eesmärk haarata veerand turust.

"Turuosa saab hinnata valdkonna põhiselt, kuna erinevad tootjad turustavad veidi erinevat tooteportfelli. Hinnanguliselt on Ceresiti turuosa plaatimissegude turul Eestis ligi 20-25% (koos vuugitäidetega), fassaaditoodetes üle 17%," selgitas Odrats-Koni. "Ametlikku statistikat selles valdkonnas ei tehta, mistõttu on need numbrid hinnangulised. Sihiks on jõuda vähemalt 25%-lise turuosani,"lisas ta. Peamisteks Henkeli konkurentideks on Maxit, Knauf ning mõnes valdkonnas ka Sakret.

Henkel käivitas eelmisel nädalal Tartus plaatimis- põranda- ja fassaadisegusid tootva tehase, mis suudab toota 30 000 tonni ehitussegusid aastas. Plaanis on edaspidi kasutada kohalikku toorainet.

"Kuna varem tulid Ceresiti tooted Eesti turule Poolast, siis pärines ka tooraine sealt. Seoses Tartu tehase avamisega kasutame me kohalikku toorainet - "Ropka Liiva" liiva ja Kunda tsementi, mis moodustavad põhitoorme," rääkis ettevõtte juht. Lisakomponente ostetakse sisse ka erinevatelt tootjatelt välisriikidest.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688